tiistai 22. heinäkuuta 2008

Pommin terveiset


Taas se akka pakkaa. Luulee, että mä en tajua mistä on kyse ja koittaa olla hissukseen etten mä rupeisi ressaamaan. Mutta turha luulo. Mä olen nähnyt sen jo kolme kertaa aikasemmin pakkaavan niitä sanoja kristallilaseja paperiin ja laatikkoon, ja tiedän kyllä mitä se tarkoittaa. Taas me muutetaan. Tyhmä pikkusisko ei tajua mistään mitään, mutta se onkin blondi. Riehuu vaan semmoisen rotan kanssa ympäri kämppää ja on rasittava. Olen vähän joutunut komentamaan sitä, kun se hyppi nenille ja tuli MUN lähelle kun söin luuta. Sitten se hölmö istuikin pari tuntia tuulikaapissa, kun näytin sille mun pepsodent-hymyä ja se säikähti. Hah! Mä sen sijaan aloin eilen mököttää tolle akalle ja olen ollut vähän tottelematon ja jästipää muutenkin. Ei mua huvittais muuttaa. Ei kuulemma huvita tuota akkaakaan, mutta se sanoo, että meidän on pakko. Ota nyt sit selvää noista ihmisistä...

-Pommi-

Ei kommentteja: