tiistai 11. marraskuuta 2008

Sateisia kuulumisia

Kiirettä pitää, kun ei meinaa muka ehtiä edes blogia päivittää. Mitäs me on puuhailtu, eipä kauheasti kai ihmeellisiä. Perjantaina hain edellisestä kodista vihdoin loput tavarani, talvitakit, jotain jäänyttä romua ja talvirenkaat. Ja palautin avaimen. Kyllä kesti, mutta on tuntunut jotenkin ahdistavalta mennä sinne, enkä halunnut hakea talvirenkaita ennekuin on niiden vaihdon aika. Nyt on sit talvirenkaat alla ja kävin jopa autopesussa. Se on mulle vähän yli-jännää, mutta hyvin selvisin. Kesärenkaat jätin "rengashotellin" hoiviin, eipä tarvi murehtia niiden säilömispaikasta.

Lauantaina käytiin keskustorilla maalaismarkkinoilla. Ostettiin karpalo-mansikkamehua ja mallasleipää, ja syötiin muurinpohjaletut. Ilma ei ollut mikään kiva, joten ei siellä kauaa jaksanut palella. Lauantaina käytiin myös uudessa Marusekissa sushilla. Kiva se uusi paikka, paljon isompi, mutta silti ei mikään liian meluinen. On ilmeisen suosittu paikka, eivät suostu tällä hetkellä ottamaan edes pöytävarauksia perjantai- tai lauantai-illaksi, suuren kysynnän vuoksi.

Sunnuntaina käytiin tanssimassa salsaa, mä kävin pelaamassa sulkapalloa ja eilen olin Latinos-tanssissa. Loppuvenyttelyjen aikana tuli sähkökatko ja me saatiin sit venytellä oman hengityksen tahtiin pimeässä. Vaatteiden löytäminen pukukopissa oli mielenkiintoista kännykän valossa. :o) Onneksi kotona oli sähköt pysyneet ja koirilla ei olut mitään hätää. Pohje vihoittelee edelleen vähän. Normaali elämisen se kestää, mutta pitkät venytykset, potkut tai juokseminen ei oikein toimi. Pitäisi nyt malttaa ottaa rauhassa, mutta ei ole tuo maltti ikinä ollut mun vahvoja puolia. ;o)

Muuten kuuluu oikein hyvää. Olen iloinen ja onnellinen, ja se on tietty hauskaa. C. sai erittäin pitkän prosessin jälkeen avioeron ja nyt meillä suunnitellaan tulevaisuutta hieman eri asenteella. Hänellä on oma vuokra-asunto enää tämän kuun loppuun saakka ja sit hän muuttaakin virallisesti mun luo. Tavaroille vuokrataan varastotilaa, mun kaksioon kun ei mahdu oikein mitään. Minä onnistun saamaan muuttostressiä tästäkin, mutta eiköhän se ihan hyvin mene...

1 kommentti:

Arzed kirjoitti...

Hello from Brunei Darussalam.. Pls also visit my page, at www.arzed.blogspot.com