tiistai 23. kesäkuuta 2009

Lomaa odotellessa



Juhannus meni kotosalla rauhallisesti, kelit ei ihan suosineet. C. tuli Kiinasta vasta perjantai-iltana, joten ei me kauheesti juhlittu. Mä sain kyllä ihania pääasiassa silkkisiä tuliaisia, mm. päiväpeiton, joten kyllä ne hieman lievensi harmitusta. Mulla oli viikonloppuna selkä siinä kunnossa, että kumartuminen ja jopa käveleminen oli tuskaa. Diagnoosi on iskias, ja hoitona tällä hetkellä vaan burana-kuuri, että pahin jumi saataisiin laukeamaan. Sit fysioterapiaa... Toissayön nukuin eteisen laattalattialla, jossa on lattialämmitys. Pehmeä sänky ei kauheasti auta, ja aamut onkin tuskaa.

Pommi on auttanut ja ollut mun sijaisena pihatöissä. Hiekan kaivaminen on sen lempijuttu, se vaan ei oikein aina ymmärrä mistä pitää kaivaa. :o) Tänään säikähdin kun makuuhuoneesta alkoi Pommin raivokas haukkuminen. Menin katsomaan, että onko siellä nyt hiiri tai käärme, vai mikä nyt on. Meidän takapihalla, noin 8 metriä makuuhuoneen ikkunasta oli suuri peura! Se ei ollut moksiskaan Pommin haukkumisesta, kunhan söi ruohoa siellä. Vasta kun se huomasi minun liikkuvan sisällä se lähti jolkottelemaan pois. Onneksi olin juuri hetkeä aikaisemmin laittanut takapihan oven kiinni. Pommi meinasi mennä ikkunasta pihalle, mutta semmoinen hyttysverkko sai sen pideltyä sisällä. On tää landella asuminen jännää. :o)

Ei kommentteja: