keskiviikko 12. elokuuta 2009

Koululainen

Mulla alkaa koulu 28.8. Musta tulee (toivottavasti) koulutettu koirahieroja. Opiskelen osa-aikaisesti, mutta tekemistä siinä tulee riittämään luentoineen, tentteineen, harjoituksineen, ja kaikkine etäopiskeluineen. Opiskelu kestää 11 kuukautta, Tampereen urheiluhierojakoulussa. Huisia!

Opiskelujen aikana tutustutaan hieronta- ja anatomiaopintojen lisäksi myös fysioterapeuttisiin ja osteopaattisiin hoitomenetelmiin sekä osallistutaan eläinlääkärien luennoille fysiologiasta, tautiopista, tuki- ja liikuntaelinsairauksista sekä akupainannasta. Tuun tarviimaan pitkäaikaisia projektikoiria, ja varmaan puolen vuoden päästä omat koirat juoksee mua karkuun kun oon aina käpälöimässä. :o)

5 kommenttia:

Virpi kirjoitti...

Kuten facebookissakin laitoin, Veeti on vapaaehtoinen projektikoira.

Leena kirjoitti...

Oi vitsi, mun haave olis kans jos joskus pystyis... Onnittelut sulle kun pystyt! :)
Niin ja mulla olis kans pari prokkiskoiraa sulle =)

Riitta kirjoitti...

Täältäkin löytyy pari harjoituskappaletta :) Niistä ei taida tulla pulaa ;)

Saariston Poppoo kirjoitti...

Todella hienoa, onnea tulevalle tielle ja uravalinnalle;)
Koirista ei varmaan tule pulaa ja jos tarviit lumbalisatio potilaan niin täältä löytyy.
Niitä perusterveitä kun on ihan helppo hoidella mutta haastavammat opettavat parhaiten;)
Eiköhän ne teidän koirat vaan nauti kun mamma osaa sitten hyvän olon tuomisen heille;)

Oranssi kirjoitti...

Ei sulta koekoirat tuu kesken loppumaan, jos vielä tarviit saman rotusia, vai onko liikaa, saat möyhiä noita mun. Toinen olis haasteellinen adhd.