keskiviikko 23. syyskuuta 2009

Kaunis syksy


Viime päivinä olen ihastellut kaunista syys-säätä ja miettinyt miten näillä ilmoilla pitäisi pukeutua. Olen kastellut puutarhakukkia sormikkaat kädessä ja syönyt oman sadon minitomaatteja. Olen laittanut ensimmäistä kertaa tulen puuhellaan ja kysellyt kunnalta koska nuohooja on tulossa. Olen perfektionistin tarkkuudella laittanut ja rypyttänyt uusia syksyisempiä verhoja ikkunaan ja katsellut kuvastosta joulukoristeita. Olen ihmetellyt mihin kaikki heijastimet katoavat aina kesän aikana, ja kaivanut jo yhden talvitakin esiin. Olen opiskellut koiran lihaksia latinaksi ja aloittanut neulomaan koiralle villapaitaa. Olen syönyt ihania belgialaisia suklaatryffeleitä, ja juonut cappuccinoa suklaasiirapilla maustettuna.

2 kommenttia:

Kaisa & Karvakolmiot kirjoitti...

Kuulostaapa sun päiväpuhteet ihanan yleelliseltä, näin rivitalossa asuvan turkulaislähiön asukin silmin katsottuna :D

Voi ku syksy jatkuisi tällaisena ja siirtyisi suoraan runsaslumiseksi talveksi. Jäis kokonaan pois se pimeä ja märkä kuravelli kausi.

Laura kirjoitti...

Voi Kaisa, ei me mitään aristokraatteja olla. :o) Kaiken muun voit säkin tehdä, paitsi ehkä savustaa puuhellalla. Se on asenne mikä ratkaisee. Toivotaan tosiaan kuivaa syksyä ja sen jälkeen pikaista kunnollista talvea. Lumityöt tosin hieman kauhistuttaa...