keskiviikko 21. marraskuuta 2007

Karhunpoika sairastaa

Kipeenä olen, ollut koko päivän kotona ja nukkunut. Kuumetta 38,8, ja kurkku niin kipeä, että ei voi edes juoda kun nielaiseminen sattuu aivan kamalasti. Ilman särkylääkettä jaksoin sinnitellä tonne iltapäivä neljään. Sitten luovutin, kun oli vietävä koiria ulos ja päästävä juomaan. Lääkkeen vaikutettua olo on vähän parempi ja kuume osittain laskenut. Huomenna aamulla menen työterveydessä käymään, tänään en jaksanut/uskaltanut lähteä auton rattiin.

Voisko joku (rouva Oranssi?) auttaa neuleohjeen tulkitsemisessa? Koitan tehdä semoista liiviä ihkusta Mambo-langasta. Olen tehnyt sen alareunan resorin ja pari kerrosta ainaoikeaa. Nyt pitäisi jatkaa näin: neulo *1 n, 1 s oikein kerrosta alempaa*, toista * - *... Mä en siis ymmärrä tuota "kerrosta alempaa" -kohtaa. En sitten ollenkaan, vaikka olen kokeillut ja miettinyt. :o(

1 kommentti:

Terhi kirjoitti...

Voi ei! Minulla on ihan sama ongelma menossa etkä sinäkään ole saanut vastauksia!