maanantai 19. toukokuuta 2008

Kuulumisia

Ollut vähän hiljaiseloa blogin suhteen, mutta eipä mitään järisyttävää ole tapahtunutkaan. Perjantaina olin Seinäjoella työasioissa ja tulin vasta iltasella kotiin, illan röhnötin sohvalla. Lauantaina juteltiin T:n kanssa, mainitsemisen arvoinen asia kun ollaan nähty aika harvoin viime aikoina, ja juteltu vielä harvemmin. Mikäli haluan ikinä missään ihmissuhteessani onnistua, niin mun pitää oppia joustavammaksi ihmiseksi. En voi sallia itselleni asioita joita en kumppanilleni salli. Kuulemma. Pitää kai paikkansa, koska äitini mäkätti samasta asiasta, "pitää mennä puoliväliin vastaan." Oli aika masentava kehityskeskustelu, vaikka ihan asiallisuuksissa pysyttiin. Onhan se aina ihan rakentavaa keskustella ihmisen kanssa joka tuntee sut ja uskaltaa kertoa rehellisesti mielipiteensä. Ei semmoisia ihmisiä liikaa ole mun lähipiirissä, kun mun lähelle on kai jotenkin vaikea päästä.

Lauantaina vein koirat ex-husbandille hoitoon ja lähdin itse tuulettumaan. Oli kiva olla syömässä, peliä katsomassa ja viihteellä, kun tiesi koirien olevan hyvässä hoidossa. Sunnuntaina kävin katsomassa Tampereen Taidemuseon Pop Art -näyttelyn. Ei ihan uponnut minuun, vähän liian erikoista tai modernia mun makuun. :o)

Vuokra-asuntoa ei ole löytynyt, ja kovin huonolta tuo tarjonta näyttää. Varsinkin kun mulla on tällä hetkellä vielä "rasitteena" vanha omistusasunto. Semmoisia asuntoja joihin on varallisuusrajat, on siis turha vielä tässä vaiheessa katsella. Meidän on tarkoitus tehdä kauppakirjat ja hoitaa laina-asiat kuntoon asap, mutta kyllä siihen pari viikkoa menee joka tapauksessa. En tiedä pitäisikö ruveta katselemaan ihan omistuasuntoakin, vuokrat on kuitenkin noin 550 euroa, niin kyllä sillä summalla jo lainaakin lyhentäisi...

Tälle viikolle olen taas hamstrannut ihan liikaa ohjelmaa. Tänään menen uimaan, tiistaina ja keskiviikkona on agitreenit, torstaina alusvaatekutsut :o), perjantaina hakutreenit ja lauantaina Blonkulla kisat.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Se on tietynlaista "rikkautta" että osaa ottaa totuutta vastaan ja saa sitä ihmiseltä joka sut tuntee;) Tsemppiä siihen asunnon löytämiseen ja koirille rapsuja!