tiistai 2. joulukuuta 2008

Huono päivä

Päätä särkee, niskat ja yläselkä on totaalisen jumissa, veri ei kierrä ja oksettaa. Peleltaa. Olo tuntuu läskiltä, tili ammottaa tyhjyyttään, motivaatio on hukassa ja masentaa. On vähän huono päivä siis, tai viikko...



C:n muutto meni hyvin, mä pääsin ihmeen helpolla ja tavaraa tuli todella vähän nurkkia ja kaappeja täyttämään. Vuokrattiin semmoinen lämmin varastotila Nekalasta, ja siellä on sit suurimmat huonekalut ja tavararöykkiöt odottamassa sitä suuren omakotitalon ostamista joskus hamassa tulevaisuudessa. Pirkanmaan jätehuolto kävi hakemassa jotain vanhoja tetokoneita, imurin, vanhan pesukoneen ja mun vanhan sängyn. Kätevä juttu tuo Repsikka-noutopalvelu, hakevat romut kotoa asti ja lajittelevat ja toimittavat oikeaan paikkaan kaatopaikalle tms.

Tänään ois tiedossa agilityä, huomenna Rajattoman joulukonsertti ja torstaina taas agia. Sit oiskin jo perjantai ja sit viikonloppu. Sitten ollaankin taas viikkoa lähempänä joulua ja lomaa Kolilla. Ai miten niin loman tarpeessa? Olihan mulla heinäkuussa viikko kesälomaa.


P.S. Tissitutkimus on vasta tammikuussa, kovin on kuulemma ruuhkaa tutkimuksissa. Tuli vaan mieleen, että jos oikeesti ois ihan p*skahalvauksen partaalla, kauhuissaan ja peloissaan, niin ois varmaan ihan kiva odotella sitä tuomiota 5 viikkoa. Ja kyseessä on yksityislääkäri, ei mikään arvauskeskus.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Mietin samaa joskus noista jonoista, että jos olisi ollut epätoivon tilassa niin kyllä olisi tehnyt pahoja tekoja.
Mulle kun sanottiin kerran vanhan paikan työterveydestä että "odotteletko sellaiset 3 viikkoa että lääkäri tulee töihin" ja että "no koska sulla alkaa kesäloma". Noh, en odottanut eikä mun mielestä kenenkään pitäisi odottaa... Siinä oli vaan se ongelma etteivät uskaltaneet lähettää minua yksityiselle kun tila ei ollut kuulemma akuutti (?!?!?!?!)