keskiviikko 11. kesäkuuta 2008

Agitreeniä

Eilen oltiin Blonkun kanssa Nokialla agitreeneissä, vikaa kertaa tällä erää. Kyllä sai juosta! Kiitos sen ja yllä riehuneen ukkosen, mä olin niin hiestä märkä kuin ihminen voi olla. Tehokasta toden totta! Oli semmoinen rata, että kiirettä sai pitää. Alku meni aika suorassa linjassa hyppy -> putki -> pituus ja sit 90 asteen käännöksellä kepeille, ja vielä sitä meidän vaikeampaa puolta. Mun siis oli oltava siellä keppien kauimmaisella puolella ekassa välissä, kun Blonkku ei osaa sitä noin vaikeassa kohtaa itse hakea. Kyllä se onnistui, kun sain neidin pysymään aika hyvin lähdössä.

Loppurata olikin semmoista hyppypyöritystä, takaavientejä ja välistävetoja, että jalat oli solmussa siinäkin. Pikkuneiti meni kuitenkin aivan loistavasti, sai koutsilta (ja minulta) paljon kehuja ja aplodeja. Kuten ennenkin on huomattu, Blondille ja mulle tuo vääntäminen ja kääntäminen sopii, se me osataan. :o) Olin erittäin tyytyväinen meidän treeniin, jopa puomin alastulo sujui hyvin. Nyt ei siellä ollut kontaktialustaa eikä namia valmiina. Sen sijaan koutsi laittoi sinne sen namin juuri kun neiti oli tulossa puomia alas. Tämmöinen kokeilu tällä kertaa...

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kiva, että reenit meni hyvin :) Meilläkin meni maanantaina tosi kivasti ja tänään on sitten epikset, saa nähdä miten ne menee :)

Anonyymi kirjoitti...

Lykkyä epiksiin! Musta on hauska, kun molemmissa Blondin treeniryhmissä on SM_-kisoihin osallistuvia koiria, ja me pystytään menemään sujuvasti samoja ratoja. Riittää mulle tähän hätään.