keskiviikko 14. tammikuuta 2009

Loistavat treenit

Eilen oltiin Blondin kanssa agitreeneissä Nokialla. Oli kivaa. Syötiin täytekakkua ja saatiin koutsilta joululahjat. :o) Hän oli ystävällisesti painattanut kaikille T-paidat. Mun paidan rinnuksissa lukee "Laura & Blondi" ja selässä "OK-Koirat". Kyllä kelpaa kesällä kisata tuommoisella nimikko-paidalla.

Treenit meni todella hienosti. Meillä oli 24 estettä pitkä rata, joka ei ollut helppo. Oli paljon jaakotuksia, edestä kääntöjä, leijeröintiä ja kieputusta. Mutta ei haittaa, mulla on niin loistava koira. Blondi näytti eilen parastaan, ja sai koko ryhmän ihastelemaan ja hurraamaan. Se "kuunteli" ihan mielettömän hyvin, meni just minne pitikin ja oli aivan sairaan nopea. Se suoritti A:n ihan täydellisesti, juoksi aivan täysiä loppuun asti ja sit äkkipysähdys ja pylly maahan. Vaikka maassa ei ollut namia!! Mä olin ihan hoo-moilasena ja kansa hurrasi. :o)) Muut ryhmäläiset koittaa saada koiriinsa lisää vauhtia, joten ne on kateellisia tuosta tuultakin nopeammasta kiitäjästä. Blondi haki myös keppien sisäänmenon vaikeammalta puolelta ihan itsenäisesti. Mä olin aluksi sitä söhimässä oikeaan väliin. Koutsi sanoi, että anna sen mennä itse, pysy sinä vaan pois tieltä. Minä siihen totesin, että "ei se osaa...". Osasi se. Meidän kisatauko on ollut erittäin hyvä juttu. Blondi ei ole päässyt suorittamaan kontakteja väärin kertaakaan ja nyt se tuntuu tajuavan ne. Toivottavasti en joudu heti seuraavissa kisoissa putoamaan täältä pilvistä...

1 kommentti:

-m- kirjoitti...

Mukavaa kun meni treenit putkeen;)
Joskus tauko tekee tosi hyvää ja koira saa aikaa ajatella aglityn saloja.
Rapsuja molemmille!!