torstai 3. heinäkuuta 2008

Peiton alle piiloon

On vähän semmoinen olo taas, että seinät kaatuu päälle. Töissä pitäisi rutiinien ja raportointien pyöriä normaaliin tapaan vaikka porukka on kesälomalla. Minä sit heittelen niitä lukuja hihasta kun en muutakaan osaa... Älkää tulko kehiskelemaan mulle neljän viikon palkallisella kesälomalla. Mä voin vaikka tinttaista, sen verran ottaa päähän tämä lomattomuus.

Eilen käytiin kotona aika kovaäänistä ja vakavaa keskustelua siitä, että koskahan minä meinaan muuttaa sieltä pois. Oikeesti, voisko "joku" olla niin H**vetin idiootti, että kuvittelee mun nauttivan siellä asumisesta ja mun jäävän sinne lopullisesti?! Ymmärrän kyllä tilanteen, se ei ole kummallekaan kiva. Mutta mihinkäs mä kahden koiran kanssa kotoani lähtisin, kun ei sitä asuntoa ole vielä löytynyt?? Ilmeisesti pitää noita kriteerejä vähän laskea ja ostaa joku loukku, jotta vaan pääsen muuttamaan ennenkuin pää räjähtää. Pari rivitalokaksiota on katsastamatta, joten josko niistä sitten jommankumman kelpuuttaisi. Hienoa ostaa asunto sillä mentaliteetilla, että "kunhan nyt vaan joku paikka on".

Viikonloppuna on agirotu, ja siellä se aika sitten kuluukin. Huomenna päivällä pitäisi mennä ripustelemaan somistuksia pitkin Teivoa. Lauantaina on semmoinen noin 16 tunnin työpäivä, vaikka on mulla kesken päivää aika pitkä tauko. Sunnuntaina sit enää semmoiset 12 tuntia ajanottoa. Kyllä on mukavaa tuo koirakerho-toiminta, kun vapaaehtoisia riittää ja työvuorot on inhimillisen pituisia... ;o)

Eilen olin molempien koirien kanssa treenaamassa, ja ihan hyvin meni. Blonkun kanssa nyt vähän kontaktien alastuloilla muutetaan sitä palkkaamista. Palkka on joskus massa, joskus mä annan sen kädestä ja joskus sitä ei saa lainkaan. Paikallaan pysyminen on edelleen vaikea. Kepit se hakee jo tosi hyvin, "vaikeammalta" puolelta mennessä jää usein vika keppi suorittamatta. Eilen mentiin pitkästä aikaa pöytää, ja siitä ei neidillä ollut mitään hajua. Pommi kuumeni taas ihan hirmuisesti ja huutaa räkötti mulle vaan. Kyllä se tokalla radalla jo meni ihan hyvin, eli silläkin väsytys-tekniikka toimii... Treenien jälkeen käytiin vielä Pikku-Ahvenistolla reilun tunnin kävelylenkillä ja koirat pääsi uimaan.

Ei kommentteja: