tiistai 16. joulukuuta 2008

Tapahtunutta


+ Hieronta avasi hieman hartioiden jumeja, tällä viikolla vielä uudelleen käsiteltäväksi.
+ Mulla on kaikki joululahjat hankittuna ja joulukortitkin muistin postittaa.
+ Sain viikonloppuna ihanaa aitoa intialaista ruokaa kun oltiin kyläilemässä "perinteisten"
intialaisten luona. Söin käsin, suuta poltti ja nautin. :o)
+ Käytiin viikonloppuna katsomassa mun kaverin vauvaa, ikää vajaat 3 kuukautta. Söpöliini.
+ Kävin eilen tanssimassa afrokuubalaista Rumbaa, oli hauskaa.

- Romeo & Julia -baletti oli pettymys. Ei taida olla mun juttu tuo baletti.
- Eilen kinasteltiin C:n kanssa. Hänen mielestään ei ole naisten ja miesten töitä, ja minä olin sitä
mieltä että auton etuvalon vaihtaminen on miesten hommia, ja oletin hänen sen tekevän.
- Motivaatio-pula töissä, tuntuu olevan pysyvä olotila.
- Joulusiivous odottaa edelleen toteutusta. Inhoan siivousta.
- Lenkillä on liukasta, kaaduin. Pommi onneksi lohdutti. Koirat keskittyvät kävelyn sijasta
jäniksen papanoiden imurointiin.

Ei kommentteja: