maanantai 1. joulukuuta 2008

Käsipohjaa ja King Julien

Huh hei, taas on maanantai ja tuntuu että mulla on mennyt viikonloppu ihan ohi. :o) Lauantaina olin koirien kanssa mökillä, mun kummitäti oli siellä kanssa ja käytiin häntä moikkaamassa. Käytiin saunassa ja mä kävin pari kertaa uimassa. Blondi oli ihan onnessaan ja saunoi varmaan tunnin. Lukitsin koirat pukuhuoneeseen uimiseni ajaksi ettei ne tulisi perässä järveen ja ettei kävisi pahasti. Rannassa oli vaan parin metrin aukko sulaa ja järvessä muuten jo ohut jää. Vesikin olinlaskenut aika paljon, joten sain melkein käsipohjaa uida saadakseni itseni kokonaan veden alle. :o)

Lauantaina iltana käytiin syömässä ja katsomassa Madagasc
ar 2 -elokuva. Oli hyvä, juoni oli hauska ja tarina söpö. Hieman olin odottanut jotain uusia biisejä, mutta pääasiassa leffassa oli niitä samoja biisejä kuin ekassakin. Kyllä siellä nauraa sai ja tuli hyvälle tuulelle.



Sunnuntaina käytiin Viitapohjassa katsastamassa ihana paikka nimeltään Putiikki Rannalla. Kauniissa maisemassa oleva puoti, jossa myydään kauniita sisustustavaroita, lahjatavaroita, herkkuja, koruja, vaatteita ja kenkiä. Mukaan lähti kaikkea kivaa, kiiwi-hilloa, turve-shampoota, ekologista mansikantuoksuista tiskiainetta, joulukahvia, kynttilöitä, suklaata jne. Menomatkalla yhdessä risteyksessä eräs volvo-mies ajoi meidän auton perään. Hänen vikansa ihan täysin ja onneksi hän oli oikein asiallinen ja avulias. Hän oli firman autolla liikkeellä, joten vakuutukset on varmasti kunnossa ja C:n autoonkin tuli vaan maalipintaan naarmuja. Onneksi päästiin näin pienellä.

Ei kommentteja: