keskiviikko 24. syyskuuta 2008

Kuulumisia

Niinhän se on, että paras osa kuntoilua on se varustelu-urheilu, eli mahdollisimman hienojen apuvälineiden hommaaminen. Mä en ole ikinä innostunut sykemittareista (niinkuin eräät :o)) tai muista vempaimista, vaikka mulla semmoinen lahjaksi saatu perus-sykemittari onkin. Käytän sitä kellona. :o) Mutta mun motivaatioon ja innokkuuteen vaikuttaa kivat ja hyväntuntuiset vaatteet ja kengät. Nyt kun kerta käyn Latinos-tunneilla ja salsassa, niin pitihän sitä hommata tanssilenkkarit. Ne on vähän normaali aerobic-kenkiä luistavammat, jotta semmoiset päkiällä pyörimiset onnistuu paremmin polvien kärsimättä. Aikas makeet, katsokaa vaikka! Tuntuu, että olen löytänyt semmoisen liikuntalajin josta todella tykkään ja innolla lähden sitä harrastamaan. Musiikki on mahtavaa, tunnelma rento ja hiki tulee ihan hauskaa pitämällä. :o)


Blondi alkaa olla kunnossa, Canikur ja riisi alkaa toimia ja pari päivää on mennyt ilman mitään oireita. *Koputtaa puuta*. Toivottavasti pääsemme siis tällä viikolla normaali rytmiin, tänään ja huomenna olisi agitreenit ja perjantaina Blonkulla on se hieroja. Seuraavia kisoja olen suunnitellut vasta lokakuun lopulle (26.10), joten siihen mennessä koitetaan saada kontaktit toimimaan. Lokakuussa pääsemme Janitan ja Jaakon oppejakin kuulemaan, kiva juttu pitkästä aikaa. Itse menen ensi lauantaina Helsinkiin katsastamaan miltä tuo MM-tason agility näyttää ja kuinka pitkä matka sille tasolle on. ;o)
.
Pommi on oma äkäinen itsensä. Se on nyt ruvennut murisemaan ehkä entistä enemmän, jos siis siihen koskee, esim. sen maatessa sohvalla. Ei se murise vihaisesti eikä meinaakkaan purra, mutta jotenkin se omalla tavallaan ilmoittaa, että "hei, mä olen tässä". Nyt meillä on menossa jonkunlainen kurinpalautus-jakso. Minkäänlainen muriseminen ei ole sallittua, heti joutuu lattialle. Kai se kokeilee jälleen arvoansa laumassa, kun siihen on tullut uusi jäsen. Lisäksi sillä on taas samaa tassujen kutinaa kuin vuosi sitten, se pureskelee tai sillai kirputtaa niitä jatkuvasti. Ehkä sekin saa sen hermot vähän kireelle. Vitamiinit ja öljyt vaan kehiin, eiköhän tästä(kin) selvitä.

Ei kommentteja: