perjantai 18. huhtikuuta 2008

Vika työpäivä

Voi sentään. Nyt on juotu kahvia ja syöty läksiäiskakkua. Mua on lahjottu vaikka millä ihanalla ja punastella on saanut. Sain shamppanjaa, mansikoita, suklaakonvehteja ja ihanan MP3-soittimen työkavereilta. Soittimella on nahkainen hieno säilytyskotelo, ja sinne oli ladattu valmiiksi valokuvia, videoita ja kymmeniä työkavereideni minulle valitsemia biisejä. Lisäksi minulle oli tehty hieno humoristinen sertifikaatti, kuinka olen onnistunut tehtävissäni, korot on siis kopisseet, tukka vaihtanut väriä ja olen hymy huulilla jaksanut kuunnella tylsiä jorinoita. :o) Kaunis kiitos!

Lisäksi sain firmalta lahjaksi semmoisen setin, missä on esiliina, uunikinnas ja kauniita puisia pannunalusia. Itse olen ollut niitä liikelahjavalikoimaamme hankkimassa, eli mieleisiä ovat...

Kohta ajattelin avata siiderin ja syödä mansikoita. ;o) Töistä suunnataan terassille, biljardia pelaamaan, syömään ja jonnekin vielä iltaa istumaan. Ikävä näitä ihmisiä tulee, mutta onneksi uusi työpaikka on noin 100 metrin päässä. :o)

Ei kommentteja: