tiistai 19. elokuuta 2008

Kipeenä

Hiljaiselon syynä on ollut kirjurin heikko kunto. Lauantaina ja sunnuntain välisenä yönä sain kovan kuumeen ja kamalan kurkkukivun. Sunnuntaina kävin lääkärillä ja labrakokeissa. Pikanieluviljely ei kuitenkaan näyttänyt, että mulla olisi angiina. Se on mulla aika yleinen vaiva, joten sen varaan mä olin ihan luottanut. Toinen mahdollisuus on kuulemma mononukleoosi, jossa on ihan samanlaiset oireet. Tänään kävin taas lääkärillä, kun varsinaisen nieluviljelyn tulokset oli valmiina. Ei näkynyt niissäkään angiinaa. Ehkä labratestit on otettu niin aikaisessa vaiheessa, että näytteeseen ei oo saatu riittävästi bakteereja, ja siksi tulos on negatiivinen. Tai sit mulla on se mononukleoosi, johon ei kuulemma ole mitään hoitoa ja se kestää noin kaksi viikkoa. Nyt on mennyt 2,5 päivää kovassa kuumeessa ja syömättä mitään, kun ei pysty nielemään. Tänään aloitettiin penisiliini-kuuri, jos tämä nyt kuitenkin ois se angiina. Toivotaan niin, koska kahta viikkoa mun kroppa ei tämmöistä kestä.

Lauantaina olin Blonkun kanssa Lempäälässä agikisoissa. Ekalta radalta tuli 15 virhepistettä. Yksi riman pudotus (lähdössä), kepeiltä kielto ja A:n alastulolta kontaktivirhe. Mokailuista huolimatta olimme sijoituksessa toisia! Hyppyradalta tuli HYL, väärä rata, kun neiti karkasi putkeen hieman väärässä kohtaa. En usko, että ihan lähiaikoina kisataan virallisissa kisoissa. Neiti kun tykkää hyppiä ne alastulokontaktit kisatilanteessa ihan poikkeuksetta yli, ja mä en sille mahda kerta kaikkiaan mitään. Koitetaan treenata nyt ahkerasti ja kisanomaisesti ja köydään epävirallisissa kisoissa kokeilemassa tehoaako treeni.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Pikaista paranemista!!