torstai 13. joulukuuta 2007

Huitelua ja jumpittelua

Blondin eiliset lämminhalliagitreenit meni ihan päin pyllyä. Mulla oli mukana joku ihan eri Blondi kuin se, joka teki nolla-radan muutama päivä sitten. Neiti ei seurannut mun ohjausta ollenkaan, vaan paineli päättömästi ihan just sinne mihin itseä huvittaa. Ei suostunut lähdössä istumaan paikalleen ollenkaan, vaan meni semmoista "ota kiinni jos saat" -leikkiä ja komensi mua. Yksinkertainen pussiinmeno ei onnistunut meiltä lainakaan, normaalista poikkeamaton kepeillevienti oli ylivoimainen ja renkaasta hypättiin joka ikinen kerta ohi. No nyt näki tämäkin "koutsi" mun hermostuvan, ja pääsi heti kuviosta perille. "Jaa, sä rupeat puhumaan sille sit vasta kun hermo menee...". :o)

Tuota rengasta ja keppejen sisäänmenoa mä olen ajatellut harjoitella remmin kanssa. Blondi hyppäsi eilen varmaan kymmenen kertaa renkaan ohi, siitä kehyksen ja renkaan välistä. Mutta ei se siitä mitään opi, vaikka jätän sen palkkaamatta tommoisesta. Sille on ihan yhtä hyvä palkka, kun se saa poukkoilla siinä uudelleen ja uudelleen. Mun pitäisi jollain remmillä tai narulla estää se väärän suorituksen mahdollisuus, jotta Blonkku alkaisi tajuamaan. Sama juttu kepeillä, en vaan päästäisi sitä väärästä aukosta alkuunkaan. Mutta koska hemmetissä mä näitä treenejä teen, kun en ikinä käy itsekseen vapaaharjoittelemassa ja treeneissä mennään lähestulkoon aina vaan rataa!? Jos vaikka noissa lämpöisen hallin treeneissä rupeisinkin keskittymään tommoisiin hienosäätöihin, eikä siellä mentäis rataa niinkään....

Ei kommentteja: