keskiviikko 5. joulukuuta 2007

Terveystilanne ja avautumista

Kantapää on parantunut, ainakin 99 prosenttisesti. Lepo auttoi, ja ehkä uiminen. Sehän auttaa kaikkeen... Paitsi --taas on kurkussa rakkuloita ja semmoinen tunne, ikäänkuin olisi pala kurkussa. Ei satu niin kamalasti, mutta häiritsee. Saa nähdä, ehkä siis perjantaina taas lekuriin...

Huomenna on itsenäisyyspäivä. Ohjelmassa mm. T:n asunnolla käyminen. Mun homma olisi tsekata keittiön astiat ja kipot, että mitkä niistä kelpuutan tulevaan kotiin, ja mitkä lentää roskiin. T:n asunto on siis myyty ja siitä tehdään kaupat ensi viikolla. Se on toisella paikkakunnalla, Pirkanmaalla kylläkin, ja olen käynyt siellä ehkä 4 kertaa yhteensä. Noloa. :o) Lisäksi pitäisi mennä hänen porukoilleen syömään. Jee.

Mä olen yleensäkin semmoinen luonne, että tuntemattomat ihmiset pitää mua aika koppavana ja ylpeänä. Vasta kun mut oppii tuntemaan hyvin, niin huomaa asian olevan hyvinkin toisin, olen välillä semmoinen hassuttelija ja ihan hömeli. Mulla on aika vähän semmoisia hyviä kavereita, enkä ole mikään kovin nopea tai halukas ystävystymään, enkä kovin puhelias. Mulla on hyvä itsetunto ja olen aika itsenäinen, joten mua ei vaivaa se, mitä vieraammat musta ajattelee. Tuttujen ja sukulaisten kanssa kai pitäisi koittaa kuitenkin olla väleissä, vaikka semmoista mielistelevää perseennuolijaa musta ei saa tekemälläkään. :o) Tämän takia kai tuo uusiin ihmisiin tutustuminen on mulle jotenkin vastentahtoista.

Meidän yhteenmuutto tuntui olevan T:n äidille sen verran kamala shokki, että hieman kai pottuunnuin siitä. En myöskään ihan hirveästi arvosta ihmisiä, jotka rupeavat kertomaan aikuisen poikansa edellisen parisuhteen kuvioita ja eron syitä... Mulle tulee tosi äkkiä semmoinen "pitäköön tunkkinsa" -asenne, enkä halua olla missään yhteydessä. Tyhmää, tiedän. Tuskin tämmöinen jo kerran eronnut miesten-nielijä on muutenkaan unelma-miniä. Varsinkin kun on itsekäs koirineen, eikä käy ees pelejä katsomassa vaan huitelee jossain estejuoksutouhuissa... Voiko sitä edes liikunnaksi kutsua?!

Että semmosta tällä kertaa. :o)

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Sä kuulostat mielenkiintoiselta ihmiseltä, arvostan just tollasta asennetta, et sanoo asiat suoraan. On selkärankaa...:)

Anonyymi kirjoitti...

emppu oli tuo tuntematon kommentoija... :)

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos Emppu kommentista. Mä todellakin olen semmoinen totuuden torvi, sanon juuri niinkuin ajattelen. Aina se ei vaan ole hyvä asia, sillä tavalla onnistuu loukkaamaan ihmisiä, tahtomattaankin. Mutta muuttua en aio tai halua. :o)