tiistai 11. joulukuuta 2007

Lellityt

Aamulehdessä oli eilen juttua, että lemmikkieläimiin käytetään nykyisin enemmän rahaa kuin ennen, ja että koiran joululahjaan saattaa mennä peräti 50 euroa. Kyl-lä, tunnustan. ;o) Mä syydän aika surutta rahaa koiriini. Kaikki menee mitä tulee, ja koirat saavat kyllä osansa. Ne on mun lapsia siinä suhteessa, ja oikeisiin lapsiin ei tällä kulutusvimmalla olisi kyllä varaa. Eilen kävin täydentämässä barf-varastoja ja tilasin Back on Track manttelin, viime viikolla ostin sen lämpiävän tyynyn Blonkulle. Tänään tilasin netistä molemmille uudet pedit, uuteen kotiin kun en aio raahata vanhoja, risoja ja kirjavia tyynykasoja. Tällä hetkellä ei tule mieleen muita suurempia investointeja lähiajoille, mutta tietty agilitykurssit ja -koulutukset tulee jatkossa tod. näk. vaan lisääntymään, hierojaa pitäisi hätyytellä apuun, eikä kisaaminenkaan ilmaista ole...

Eilen pakkasin 1,5 muuttolaatikollista tavaraa! Nyt se siis on alkanut, minunkin pakkaaminen. :o) 2 viikkoa 3 päivää aikaa, and counting. Kaikki arki-illat mulla onkin buukattu, että pariin vaivaiseen viikonloppuun jää tää hösääminen. On kyllä vihon viimeistä tämä "yhteenmuuttaminen", kun kaikkea tavaraa on kaksi kappaletta, tai enemmmän. 2 sohvaa, 2 sänkyä, 2 tv-tasoa, 3 leivänpaahdinta, jne. Tarviiko kukaan mikroa? Ihan hyvä ja uudehko, ilmaiseksi saisi. Entä 4 kilon säkki Josera-merkkistä kuivamuonaa (kalaa ja riiisiä, nirsoille)? Kivoja palkintoja Blonkku sai siis kisoista, turhaakin turhempia pokaaleja, joita T. ei antanut mun heittää roskiin, ja kuivamuonaa, jota meillä ei syödä. Tackar och pockar. ;o)

Joulukortit pitäisi lähettää tällä viikolla, tiesittekö? Joo-o, joulu on alle kahden viikon päästä, vaikka ikkunasta ulos katsomalla ei siltä vaikuta. Mä olen hukannut osoitekirjani, en siis tiedä kenenkään osoitetta. Pikkaisen hankaloittaa tuota korttirumbaa... Äiti kyselee koko ajan joulusuunnitelmista, ja mä haluaisin vaan vetää peiton korvien yli, lukea kirjaa ja syödä suklaata. Voisin mä käydä vaikka Kaupinojalla saunomassa ja uimassakin, siellä olisi joku jouluhartauskin. Mutta ei, eihän se käy. Kun pitää kiitää tukka putkella hautausmalle, jonnekin syömään joulupuuroa, toisaalle saunomaan, jonnekin jouluruualle ja missähän ne lahjat avataan?

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Moi

Mulla saattaisi olla hyvinkin tarvetta mikrolle ja leivänpaahtimelle ;)

Ja kyllä mä niistä jotain voisin maksaakin, jos sulla on oikeasti ylimääräsiä.

Mikro mulla on, mutta se on oikeasti antiikkia antiikkia ja pitää välillä pelottavaa valoshowta. Leivänpaahdinta ei ole olleskaan.

Itellä kävi niin siinä erossa silloin että tietenki puolet jäi eksälle enkä ole kaikkea vieläkään saanu hommattua.

Laita vaikka spostiin tietoja jos sulla oikeasti on ylimäärästä kamaa mistä haluat päästä eroon :)

Anonyymi kirjoitti...

Me voidaan ottaa ne palkintoruuat :) Tuo vaikka huomisiin agilitytreeneihin, niin pääset niistä eroon.