torstai 27. maaliskuuta 2008

Kevättä rinnassa

Eilisen päivän aikana satoi Tampereen seudulla noin 25 cm lunta. Joihinkin kohtiin kova tuuli oli kasannut semmoiset yli puolimetriset kinokset, kuten meidän kotioven taakse. :o) Mä olin ihan innoissani, kuin pikkutyttö ensilumilla. Tein lumitöitä vähän taloyhtiön puolestakin, ja vein koirat ylimääräiselle lenkille, jotta pääsin goretex-säärystimieni kanssa lumeen tarpomaan. Harmi vaan, että parin päivän päästä on kaikki ihanuus taas ohi, ja saadaan kulkea saappaat jalassa sohjossa...

Eilen ostin uuden kevättakin, ja tilasin ihanat oranssit korkokengät itselleni. Joten kyllä se kevätkin saisi tulla kohta. :o)

Illalla kävin hakemassa barffia koirille. Ne ovat olleet nyt vähän sekaruokavaliolla Blondin mahavaivojen takia, ovat saaneet tattaripuuroa, puuroriisiä, keitettyä jauhelihaa yms. Nyt koitetaan taas palata enemmän barffin suuntaan, vaikka ihan "absolutisti" en halua olla. Jotain "terveellisempää" namia mun pitäisi kehitellä käyttöömme, koska en haluaisi myrkyttää koiria nykyisellä suola- ja lisäainemäärällä enää pidempään. Blonkullakin kun saattaa olla kolme treenit viikossa ja kisat päälle, ja lähestulkoon aina on jotain nakkia tai lihapullaa mukana. :o( Olen mä juustoa ja verilättyäkin kokeillut, mutta nyt ajattelin jotain vielä luonnonmukaisempaa, esim. keitettyä naudan kieltä. Voi oksennus!

Ei kommentteja: