tiistai 4. maaliskuuta 2008

Salat julki

Emma-sisko haastoi mut syntien paljastukseen. Tehtävänä on siis paljastaa 7 salaisuutta itsestä. Ei mulla kuulemma kamalasti ole salaisuuksia, kun mamma on semmoinen lörpöttelijä, että kertoo ne kaikille... Mutta tässä tulee jotain:
  1. Olen kauhea pehmo. Mammaa tulee kova ikävä, jos se on hetkenkään pois. Seuraan sitä kaikkialle, jopa suihkuun ja vessaan. Jos se on pitkään pois, mulla menee masu sekaisin huolesta.
  2. Mä en osaa leikkiä. En tykkää leluista olleenkaan. Ihmisten käsien pureminen ja raapiminen puolestaan on tosi hauskaa.
  3. Trimmausveitsi, kynsisakset ja sitruunapanta on mun vihollisia. Ne nähdessäni juoksen meillä asuvan mieshenkilön turviin piiloon. Se ei koskaan kiusaa moisilla kapistuksilla, mamma vaan.
  4. Tykkään istua sylissä. Ei niin väliä kenen syli, kunhan on syli. Ei väliä onko henkilö ruokapöydässä vai vessanpytyllä, kunhan pääsen syliin.
  5. Mua ei saa pussata, sitä mä inhoan. En koskaan ikinä pussaa ihmisiä.
  6. Rakastan juoksemista ja hepulointia. Saan oikeastaan joka lenkillä parsonpörinät, ja juoksen hulluna ympyrää remmin mitan etäisyydellä. Lisäksi tykkään hyökkäillä siskon kimppuun ja haastaa sitä leikkiin kesken lenkin. Kun pääsen remmistä vapaaksi (ihan liian harvoin!) niin silloin painan häntä suorana ihan täysiä. Ja mua ei saa kukaan kii!
  7. Mä olen aivan mahtava agilityssä. Mamma ei osaa, mutta mä peittoan taidoillani ja nopeudellani kaikki. Isona aion tulla suomen mestariksi, ja sitten saan kaikilta respektiä.

Haastan salaisuuksien paljastukseen Panun ja Ulpun.

T. Blondi

Ei kommentteja: