maanantai 19. marraskuuta 2007

Maanantaita

Taas alkaa uusi viikko, ja kalenteri pullistelee hommia. Tänään pitäisi viedä niitä tavaroita sinne kirpparille. Aika hyvin olen saanut kerättyä niitä kasaan, eilinen siinä menikin melkein kokonaisuudessaan. Pöytä ja vaatetanko siellä kirpparilla eivät ole kovin suuret, joten vien varmaan sitten pikkuhiljaa lisää tavaraa, josko pöytä siis edes hieman tyhjenisi välillä... Siellä kirpparilla saa siis rampata joka päivä katsomassa, että kaikki on järjestyksessä, jne. Ja on kampaajaa, uimista, agilityä, uudessa kodissa vierailua ja mittojen ottoa, hakutreeniä, agilityä ja agilityä. :o) Ja T:n ruokapöytä ja tuolit pitäisi muuttaa sen kämpästä mun kämppään, mun ruokailuryhmä kun käytiin eilen noutamassa, ja nyt siellä on vaan ammottava aukko sen kohdalla! Hyvää (=painajaismaista) esimakua tulevasta muutosta...

Pommilla taitaa olla korvatulehdus tai hiivaa korvassa. Lauantaina se raapi sitä ihan jatkuvasti, se oli jo hieman verillä rapsutuksesta. Mulla ei ollut mitään puhdistuslitkua, mutta pesin sen korvan kunnolla sillä Malaseb-shampoolla. Se tuntui auttavan ja rauhoittavan, ehkä siellä siis on "vaan" hiivaa. Tänään mun tarvii käydä apteekista katsomassa jotain muutakin hoitokeinoa. Myös Pomtsun "onnellisuuspillerit" on lopussa, niitä haen samalla. Pommi siis syö lähes säännöllisesti sitä serotoniinin tuotantoa kiihdyttävää luonnontuotetta, johon kyllä muiden epäilyksistä huolimatta uskon. Nyt esim. Pommi on ollut muutaman päivän ajan ilman sitä, ja se säikkyy lenkillä räkättirastaiden ääniä ja oksien rapinaa metsässä. :o(

Ei kommentteja: