maanantai 25. helmikuuta 2008

Maanantai taas...

Viikonloppu oli ja meni, turhan nopeasti jälleen kerran. Lauantaina meillä siivottiin, pyyhittiin, pölytettiin, hakattiin mattoja, imuroitiin, pestiin lattioita yms. Ihan kiva kun tulee puhdasta, mutta kahden koiran kanssa eläessä se siisteys ei ole kovin pitkäkestoista. :o( Illalla olin kaverin kanssa viihteellä, juhlistamassa hänen synttäreitään. Kivaa oli, vaikkakin sunnuntai meni sitten hirveässä krapulassa ja sängystä pääsin ylös kolmen maissa... Avantouinti ja 120-asteinen sauna on muuten mielenkiintoinen kokemus krapulassa. En suosittele huonosydämiselle. :o)

Mun äitee oli mukannut eilen koiran kanssa aamulenkillä. Jään päälle oli satanut pakkaslunta, ja hän oli lentänyt suoraan selälleen lyöden takaraivonsa maahan. Mä olin siellä sitten illalla "lapsenvahtina" ja koiranulkoiluttajana, ja soitin hänelle yölläkin pari kertaa. Varmuuden vuoksi, ettei tule mitään yllätyksiä. Iso kuhmu hällä on ja niskat jumissa, mutta toistaiseksi ainakaan mitään muuta oiretta ei ilmennyt. Onni onnettomuudessa!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Hui kauheeta. Eilen oli kyl super liukasta. Eräs mun kaverin äiti oli saanut tuollaisesta aivoverenvuodon tms.