tiistai 20. toukokuuta 2008

Vanha blogi

Hah. Mun vanha blogi Murinaa toimii, tai siis näkyy! Uutta tekstiä en pysty tuottamaan... Se on ollut puoli vuotta suljettuna, mulle ei ole kerrottu ikinä miksi, ja nyt kun koitin niin taas pelittää. Kyllä on hienoa tämä sananvapaus. Mutta sitä kirjoitusta ei sieltä ainakaan ole poistettu, jonka kuvittelin olleen syynä tälle kaikelle. En ymmärrä, mutta sehän on mulle ihan normaali olotila... :o)

Olisi tietty kiva siirtää vanhat jutut uuden blogin arkistoihin, mutta taitaa jäädä tekemättä. Ne pitäisi kai yksi kerrallaan kopioda, eli aikamoinen urakka siinä olisi...

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Mä olen sitäkin käynyt aikanaan lukemassa ja ehkä olen "blondi" sillä en mä sieltä löytänyt mitään sensuroitavaa.....
Sananvapaus on merkillinen asia;)