sunnuntai 6. tammikuuta 2008

Hieno HYL

Viikonloppuna on tullut puuhasteltua lähes taukoamatta. Vielä on muutama laatikko purkamatta, lamppu laittamatta kattoon, ja semmoista pientä laittoa riittää. Hyvällä mallilla ollaan, ja hyvin täällä viihtyy. Piano pitäisi tulla parin viikon päästä, ja sen paikka pikkuisen tuottaa päänsärkyä. Olin jo suunnitellut sen yhdelle lyhyelle seinäpätkälle laittavani, mutta tarkempien mittailujen jälkeen tajusin pianon olevan 2 cm leveämpi kuin tuo seinä. :o(


Yhden peilin kohdalla päätin testata kädentaitojani, ja aika onnettomalta tuo projekti vaikuttaa. Isossa vanhassa peilissä on mäntyiset kehykset, ja minä halusin ne semmoisiksi läpikuultavan valkoisiksi, niin että puun syyt kuitenkin erottuu. Mun lakka on niin läpikuultavaa, että saan laittaa varmaan 15 kerrosta sitä ennenkuin tulos on tyydyttävän valkoinen ja tasainen...


Tänään oltiin Blondi-neidin kanssa Tamskin agikisoissa Tampereen Niihamassa. Tulos oli hieno HYL. Siksi hieno, että olin kuitenkin suorituksen jälkeen ihan tyytyväinen Blondiin. Se ei karkaillut, mennyt omiaan tai ollut huonosti kontaktissa. Itse asiassa se meni ihan malliikkaasti mm. semmoisen ansakohdan, jossa oli putken suuaukko ja A ihan vieretysten. Blondin meno oli silti hieman epävarmaa, se ei irronnut ja mennyt ihan niin innolla kuin yleensä. Saimme siis useamman kiellon (mm. kepeiltä), ja lopulta sen hylkäyksen pussilta, kun neitiä ei sinne huvittanut mennä. Minä kyllä todennäköisesti näytin sen huonosti, kun olin niin hämilläni siinä kohtaa puhtaasti suoritetusta renkaasta. :o) Kaikenkaikkiaan ihan hyvä kokemus, vaikka onhan se vähän turhauttavaa käydä kisoissa palelemassa hylsyn takia. Ai miten niin olen huono häviäjä? ;o)


Ei kommentteja: