tiistai 8. tammikuuta 2008

Murrr!!!

Olen pahalla tuulella ja kaikki risoo silloin. Tylsää.

Kaikki ne, jotka olette niin kovasti odottaneet talven tuloa, oletteko nyt tyytyväisiä? Mä olin tyytyväinen pakkaseen, mutta tämä lumentulo aiheuttaa vaan hermojen kiristymistä. Mikä siinä on kun kaksi lumihiutaletta tulee taivaalta alas, niin koko kaupungin liikenne on ihan sekaisin. Kotimatka kestää tuplaten normaalin, moottoritiellä on kolme rekkaa hätävilkut päällä jumissa ja kukaan ei uskalla ajaa autolla neljääkymppiä kovempaa.


T. oli eilen superystävällisenä ihmisenä käynyt Vantaan työreissullansa Ikeassa. Mä olin tehnyt hienon ostoslistan, ja kaikki haluamani tavarat toimitettiin ehjänä perille. :o) Illalla tosin jälleen kerran totesin, että miksi aina sorrun ostamaan Ikeasta, vaikka tiedän tavaroiden kokoamisessa ja kuntoonsaamisessa olevan hirveä homma.

Kryssbo-lamppu oli kivan näköinen, mutta siinä oleva muuntaja pitää semmoista ihme surinaa. Ei sitä voi/uskalla siis käyttää. Pitäisi kai tutkia muuntajaa tai käydä vaihtamassa. Onneksi T. ramppaa siellä vantaalla viikottain.


Kylpyhuoneen peilikaapissa on ehkä miljoona irrallista osaa. Tuon kehikon sain illalla koottua, mutta taustalevyn naputtelu semmoisilla ylisuurilla nauloilla oli väsyneenä jo liian hankalaa. :o) Kokeilen tänään uudestaan, tai sit se levy saa jäädä puuttumaan. Onhan siellä takana seinä, ei sieltä purkit putoamaan pääse.


Mielenkiintoisin haaste on ehkä tämä 2 m leveä taulu. Se on painettu kangas, ja osasissa olevat kehykset. Paketissa ei ollut mitään ohjeita kehysten kokoamiseen, ja osia on kuitenkin kymmeniä monenlaisia. Ei mennyt mulle jakeluun. Jotenkin kangas pitää kiinnittää metallikehyksiin, mutta menetelmä on vielä kysymysmerkki.

Ei kommentteja: